Prima conferință despre MARKETINGUL PRIN influenceri din România
Program
08:00 - 8:45 - INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
09:00 - 11.00 – Sesiunea 1
A 360° Approach to Influencer Marketing

Influencer Marketing-ul este o forta astazi, care fie aduce un succes neimaginat in comunicarea brandului, fie poate darama tot ce construieste o companie in marketing, printr-un simpla apasare a butonului „Publish”. Numitorul comun al celor doua rezultate este strategia. Daca urmeaza reguli clare din marketing si se bazeaza pe insights valoroase, are succes. Daca merge pe „lasa ca stiu eu mai bine”, sunt sanse mari de esec. La final, totul se masoara in bani: castigati sau pierduti.

Aceasta sesiune de deschidere aduce kit-ul de informatii vital pentru campaniile cu influenceri, pe care orice om de marketing si comunicare trebuie sa il asimileze. Daca vrei sa ai un impact mare cu campaniile tale, incepe ziua la eveniment cu aceasta sesiune plina de informatii.

Vorbitori
Rodica Mihalache
Head of Consumer & Business Insights, Starcom Romania
Andreea Lupu
Strategy & Innovation Director, Starcom Romania
Andreea Zanfir
Consumer Context Planner, Starcom Romania
Vlad Voiculescu
Social entrepreneur, MagiCAMP
Marius Manole
Actor
STUDIU EXCLUSIV
InfluenceMe: To brief or not to brief

A cincea ediție a celui mai cunoscut studiu despre influenceri de la noi, realizat de Starcom Romania, va explica impactul pe care il au programele cu influenceri in campaniile de marketing ale principalelor categorii de produse si servicii de pe piata.

Studiul va raspunde la multe dintre intrebarile directorilor de marketing, cum ar fi:

  • Ce tip de influencer are cel mai mare impact in fiecare categorie de produse si de ce?
  • Ce obiective poate urmari o campanie de influencer marketing?
  • Ce tip de continut poate fi folosit pentru a atinge anumite obiective?
  • Care sunt canalele potrivite in functie de obiective?


11:00 - 11:30 - PAUZA DE CAFEA
11:30 - 13:15 - SESIUNEA 2
The Strategy Behind an Influencer Campaign

Campaniile de influencer marketing nu sunt o simpla plasare de produs. Ar trebui sa fie mai mult decat atat. Sa urmeze o strategie cross-channel bine pusa la punct, cu rezultate masurabile. Aceasta sesiune aduce prin voci cu experienta bune practici prin exemple de succes si un know-how dobandit de profesionisti din agentii din Romania, Germania si Franta.

Vorbitori
Oana Bulexa
Managing Director, MSL The Practice
Olivier Billon
Founder & CEO, YKONE France
Alexandra Teja
Director of Customer Success,
InfluencerDB Germany
Mike Quyen
Influencer


13:15 - 14:15 - PAUZA DE PRANZ
14:15 - 16:00 - SESIUNEA 3
Success Stories in Influencer Marketing Campaigns

Campaniile cu influenceri sunt lansate cel mai adesea pentru a oferi o vizibilitate imediata unui brand, produs sau serviciu, prin vocea unei persoane publice cu o audienta relevanta. Altele cauta sa creeze o legatura pe termen lung. Personalitatea contribuie la brand equity si construieste o relatie mai stransa cu audienta sa. Aceasta sesiune aduce in fata audientei o serie de programe de influencer marketing care au avut rezultate.

Ramai dupa lunch la aceasta sesiune pentru a vedea cum brand-urile se conecteaza cu publicul larg sau nisat prin intermediul influencerilor.

Vorbitori
Linda Hornfeldt
Founder, Influencers of Sweden
Ioana Mârzac Sigarteu
Corporate Communication Manager, Samsung Electronics Romania
VALENTIN SUCIU
CREATIVE PARTNER, JAZZ COMMUNICATION


16:00-16:30 – PAUZA DE CAFEA
16:30 – 18:00 – SESIUNEA 4
The Secrets of Influencer Marketing

O discutie de final de zi, relaxata si in acelasi timp plina de experiente reale, cu efecte importante in relatia brand-influencer. O dezbatere deschisa despre provocarile aparute in colaborari si cum pot fi acestea depasite. Mai mult, acest panel - cu agentii si influenceri - va dezvalui ce tactici functioneaza, ce canale au acum cel mai mare engagement si cum pot brandurile sa vorbeasca fluent limba influencerilor si a publicului larg.

Vorbitori
Matei Dima
Entertainer
Alexandra Hash
Talent Manager, Global Influencers
Adrian Popescu
Content Creator, Noaptea Tarziu
FLorin Grozea
Founder, Hit Yourself Consulting
Ionut Polexe
Head of Business Development, Roton Music